Αυτή τη στιγμή το περιοδικό είναι διαθέσιμο μόνο από 12.04.
Το θέμα που προσπαθώ να λύσω είναι πως θα καταφέρουμε το περιοδικό να
εμφανίζεται και σε άλλες εκδόσεις όπως 11.10 ή 11.04.

Κατά την συμπλήρωση των στοιχείων, δεν υπάρχει πουθενά περιορισμός για
διανομές (τουλάχιστον δεν βλέπω εγώ) παρά υπάρχουν περιορισμοί μόνο για
χώρες.Όποιος γνωρίζει κάτι ας με ενημερώσει να προβώ στις απαραίτητες
ενέργειας.

Στις 7 Ιουλίου 2012 1:48 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε: