Πλέον το περιοδικό βρίσκεται στο κέντρο λογισμικού από τις εκδόσεις 11.04
και μετά !
Αυτή τη στιγμή στο κέντρο λογισμικού είναι διαθέσιμο το τεύχος 14 και απο
Δευτέρα θα είναι διαθέσιμο και το προηγούμενο τεύχος 13.

Στις 13 Ιουλίου 2012 11:14 μ.μ., ο χρήστης George Christofis <
geoch...@gmail.com> έγραψε: