Στις 17 Ιουλίου 2012 1:20 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε:

> Το περιοδικό εντοπίζεται από αναζήτηση στο Κέντρο λογισμικού, είτε
> έχεις το αγγλικό περιβάλλον, είτε το ελληνικό
> (οκ, δεν το έχω επιβεβαιώσει επειδή έχω το ελληνικό περιβάλλον· μπορεί
> να επιβεβαιώσει κανείς ότι δε γίνεται φιλτράρισμα
> ώστε να φαίνεται το περιοδικό μόνο σε όσους έχουν το ελληνικό περιβάλλον).

Το περιοδικό το έχω προσθέσει στο κέντρο λογισμικου με τις παρακάτω λέξεις
κλειδιά για την αναζήτηση:
*«Ubuntistas, magazine, Greek, Greece, emag, ubuntu, howto, how to, how-to,
tutorial, help, ebook, pdf, ezine, *+ κάποιες λέξεις που αφορούν κάποια
άρθρα το εκάστοστε τεύχους πχ για το τεύχος 14 είναι οι λέξεις *Scribus,
java, boot repair, DoudouLinux, browser».*

Μόλις έγινε διαθέσιμο και το προηγούμενο τεύχος 13 !!!