Σιμο ,
το περιοδικό εντοπίζεται είτε έχεις Ελληνικό , είτε Αγγλικό περιβάλλον (εγώ
έχω Αγγλικό).
ο σχόλιο που έγραψες δεν φαίνεται εκ πρώτης όψεως (όταν κάποιος έχει
Αγγλικό περιβάλλον) , πρέπει να πας στο φιλτράρισμα και να κλικάρεις στο
Reviews "Any Language" για να εμφανίσει το σχόλιο σου (το οποίο είναι στα
Ελληνικά).

Στις 17 Ιουλίου 2012 1:20 μ.μ., ο χρήστης Simos Xenitellis <
simos.li...@googlemail.com> έγραψε: