Στις 09/05/2014 10:25 πμ, ο/η kanna έγραψε:
Καλημέρα στη λίστα,

θα ήθελα να ρωτήσω αν αντιμετωπίζει κανείς άλλος προβλήματα συνδεσιμότητας όταν συνδέεται ασύρματα με την καινούρια έκδοση του ubuntu.

Ενώ με το καλώδιο η ταχύτητα φτάνει τα 2,7 MB/s, όταν είμαι ασύρματα πιάνει μόλις 1,1 MB/s.

Το αναφέρω εδώ και το συσχετίζω με την έκδοση, γιατί στο προηγούμενο μηχανάκι που είχα την 12.04 το ασύρματο έπιανε τα 2,5.

Να σημειώσω βέβαια ότι το παλιό μηχανάκι ήταν Acer ενώ το καινούριο είναι HP...

Ευχαριστώ,
καννα

Άννα καλημέρα!
Επειδή προχθές έβαλα Κubuntu σε ένα Hp Pavillion νέο μηχανάκι (2 μηνών περίπου) του οποίου ο κάτοχος μπούχτισε με τα Windows 8.1 παρατήρησα τα ίδια με σένα και μάλιστα η σύνδεση μερικές φορές έπεφτε στα καλά καθούμενα. Πήγα στο πρόγραμμα με το οποίο ανιχνεύουμε το hardware που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή ποιο είναι και είδα ότι είχε αν θυμάμαι καλά μία ασύρματη κάρτα realtek 8833 νομίζω(;). Έπαιξα λίγο με την google και βρήκα ότι αν βάλω έναν πιο καινούριο πυρήνα στο (K)ubuntu το πρόβλημα θα λυθεί. Αυτό έκανα και όλα τα προβλήματα σταμάτησαν. Ελπίζω να σε βοήθησα λίγο! Υ.Γ. Χρόνια και ζαμάνια Άννα μεσολάβησαν μέχρι να τα ξαναπούμε... αλλά απλά μου έκλεψαν το κινητό και γι' αυτό η επικοινωνία με πολλούς γνωστούς πήγε περίπατο.