On 05/09/2014 10:25 AM, kanna wrote:
> Καλημέρα στη λίστα,
>
> θα ήθελα να ρωτήσω αν αντιμετωπίζει κανείς άλλος προβλήματα
> συνδεσιμότητας όταν συνδέεται ασύρματα με την καινούρια έκδοση του ubuntu.
>
> Ενώ με το καλώδιο η ταχύτητα φτάνει τα 2,7 MB/s, όταν είμαι ασύρματα
> πιάνει μόλις 1,1 MB/s.
>
> Το αναφέρω εδώ και το συσχετίζω με την έκδοση, γιατί στο προηγούμενο
> μηχανάκι που είχα την 12.04 το ασύρματο έπιανε τα 2,5.
>
> Να σημειώσω βέβαια ότι το παλιό μηχανάκι ήταν Acer ενώ το καινούριο
> είναι HP...
>
> Ευχαριστώ,
> καννα

Εμένα οι ταχύτητες είναι ίδιες, είτε σε ενσύρματη, είτε σε ασύρματη
σύνδεση. (Acer & Atheros AR9485)
Αν παραθέσεις περισσότερα στοιχεία σχετικά με την ασύρματη κάρτα
διτκύου/τον οδηγό ..κλπ ίσως ψάξουμε να βρούμε αν έχει ήδη αναφερθεί
κάποιο πρόβλημα.
Τρέχεις σε τερματικό την εντολή
lspci -nnk | grep -iA2 net

και δίνεις τα αποτελέσματα, για αρχή.

Επίσης, ίσως βοηθούσε να δοκιμάσεις κάποιο άλλο κανάλι στο router να
δεις μήπως δουλεύει καλύτερα.

On 05/09/2014 02:29 PM, Klearchos-Angelos Gkountras wrote:>
> αμα εισαι σε xubuntu ή ubuntu το προγραμμα αυτο λεγετε jockey-gtk
> και αμα εισαι σε kubuntu το προγγραμμα λεγετε jockey-qt

Δεν υπάρχει πλέον jockey στην 14.04. Έχει αφαιρεθεί. Οι ρυθμίσεις για
πρόσθετους οδηγούς βρίσκονται στο software properties στην τελευταία
καρτέλα.