Ελπίζω πως θα διορθωθεί ναι. Ο οδηγός είναι σχετικά (σε σχέση με κάτι
άλλους) καινούριος. Οπότε, θα γίνουν αρκετές διορθώσεις ακόμη πιστεύω.
Σε περίπτωση που το πρόβλημα επιμείνει και είναι ενοχλητικό, τότε
ανοίγεις ένα bug στο launchpad[1] (για αρχή) για να ενημερώσεις και τους
developers για το πρόβλημα. Εκεί θέλει υπομονή και επιμονή (στο
launchpad εννοώ), αλλά στην τελική, θα ξέρεις ότι συνέβαλες κι εσύ στην
βελτίωση αυτού του module.

[1]: https://forum.ubuntu-gr.org/viewtopic.php?f=9&t=26725#p283920