Nik σ' ευχαριστώ πολύ,

ναι τα speedtests τα κάνω με του οτε το site, με τα ftp.

Μόλις έστειλα το μήνυμα στη λίστα, (και αφού είχα κάνει το τεστ) παρατήρησα ότι κάποιες ιστοσελίδες μου τις εμφανίζει κάπως γρηγορότερα απ 'ό,τι το πρωί, παρόλο που το τεστ ήταν για κλάματα.

Και μάλιστα είδα και κάμποσα βιντάκια στο youtube (με σχετικά προβλήματα).

Σε καινούριο speedtest η ταχύτητα φαίνεται να έχει πολλά σκαμπανευάσματα (απο 600 Kb/s σε 50 Kb/s και πάλι σε 300 kb/s)

Λέω να κρατήσω τα πράγματα ως έχουν για λίγο να δω πως θα πάει.

Πιστεύεις ότι με τις ενημερώσεις του ubuntu κάποια στιγμή μπορεί να διορθωθεί κι αυτό;

:-?
καν