Hej och välkommen. :)

Som ett allra första steg, kan du prova att öppna en terminal, skriva
'update-manager' och se om du får ett felmeddelande? update-manager är det
program som startas när du klickar på uppdateringsikonen. Du kan även prova
att göra det samma med 'synaptic' som är det mer avancerade programmet under
administrationsmenyn.

Kopiera eventuella meddelanden och skicka till listan så ska vi se om vi kan
lista ut vad som är fel.

-- Stoffe

Kristoffer Lundén
✉ [EMAIL PROTECTED]