Hej Erik,

tack för att du kommer med konkreta förslag till lösning.
Det är absolut ett rimligt förslag.

Som jag ser det, är problemet för stunden det, att vi inget vet om vad som
finns kvar
av det gamla forumet, som i så fall skulle kunna föras över till någon
annan server.
Alternativt att något går att reparera.

Det behövs information om hur det ser ut, från dem som sitter med korten på
hand.
Innan vi vet det, är det svårt att greppa någonting.

Är allt förlorat efter kraschen, så skulle det i så fall, först, kunna bli
fråga om huruvida
ett helt nytt forum skall byggas upp. Av vem/vilka.

Alternativa placeringar kan bli aktuella i respektive fallen. Nafallos syn
på saken
behövs nog.

Det skulle vara intressant att få höra från Nafallo om hur det ser ut på
hans server.

Vänliga hälsningar

Leif