Kan även bekräfta att backupdatan är relevant och användbar (har testat på
min server) - tack, Jonas!

Jag har också lyckats skicka till maillistan med fel mailaddress och märkte
- lustigt nog - att admins för maillistan är Nafallo och Urban Anjar (
https://lists.ubuntu.com/mailman/listinfo/ubuntu-se ). Nafallo verkar för
tillfället inte kunna ta emot mail och Urban har nog släppt ubuntu-se.org
engagemanget helt.

/johan