Hej Johan.

Ack ja, en olycka kommer sällan ensam, som man brukar säga.  ;)

Men så skönt att se, att du har en hel del tillgängligt av det gamla
forumet.
Då går det i vart fall att köra vidare på ubuntu-se.org om det går att få
tag på
ett vettigt ställe att lägga in det hos.

Då får vi rikta våra blickarna mot Erik ( ;) ) och se vad du får för
respons/förslag
från honom. Jag håller tummarna.

p.s. till Johan.
Den gröna gölingen vill sända med en hälsning till dig:
"Strålande, herr R-E. Vårt förtroende för 'Er' är orubbat och, som alltid,
mastodontstort."

Leif

Den 25 november 2015 12:32 skrev Johan Ramm-Ericson <ubu...@ramm-ericson.se>
: