Title: Message
Assalamu'alaikum Wr.Wb.

Punten Uwa abdi Rafly nyuhunkeun dihapunteun sadaya kalepatan abdi anu tos membuat
kesalah besar, abdi teh anggota baru anu teu acan terang tata cara di ieu millist, sakali deui abdi
nyuhunkeun di hapunten ka uwa.

Alhamdulillah, ayeuna abdi tos gaduh gambaran, anu tos diterangkeun ku Kang Nanang (Ndoell)
abdi ayeuna tos kenal ka uwa, anu tos masihan pepeling anu sangat berarti jeng bermanfaat kanggo Rafly.

Uwa saya teh sedih jeng sangat menyesal atas perbuatan anu pernah saya perbuat di ieu millist,
kanggo sadayana US di mana saja berada, melalui ieu millist abdi mohon dihapunten.....

Uwa, abdi teh ayeuna jadi sieun campur sedih, mungkin uwa bisa masihan pepeling deui kanggo abdi supaya abdi teh kiat ngalajengkeun persaudaraan di ieu millist.
Hatur nuhun Uwa mung sakieu anu bisa ku Rafly disampaikan, bilih aya tulisan anu tidak berkenan
di hate abdi mohon maaf.

wassalam,
Rafly