asa inget baheula keur mimiti diajar penca di bogor. jeung babaturan
pernah boga ideu nyieun kartu pikeun balanja, gawe bareng jeung
samodel gramedia jeung gunung agung. nu boga kartu bakal dibere
diskon. tapi nepi ka jurus pamungkas beres dialap, ieu proyek henteu
jalan! euweuh nu ngurus.
eh enya kitu kartu samodel kitu? sok kang lutfi beunyeur beaskeun
heula sing jentre nu naon mangpaatna boga "amazing card" teh? geura
upama seueur mangpaat nu nguntungkeun mah pasti seueur nu hoyong
ngapimilik...

ckkk

--
ckkk