asa karek ngadangu ieu mah agan, cing aya bukti nu otentik tina seratan
akang ieu.
janten panasaran kuring, naha enya sejarahna islam di sunda teh ngango
ancaman sapertos kitu, dugika di peuncitan nu alim lebet islam. cik ah geura
guar kang ambeh teu janten salah paham.

--
http://six4sep.co.cc

Kirim email ke