Dachaz wrote:

> Hmmm, ja znam gomilu ljudi koji chitaju Kurir jer im je smeshan (i u sredini
> uvek ima neku pornografiju).
> Dosad nisam upoznao nikoga ko ih svata ozbiljno.

Ono je bilo retorichko pitanje, al' chini se da je svima zabavno da
pljuju Kurir, k'o nekada Pink.

> [...]
> im je neko platio da pishu takve nebularije...

> Apsolutno. Mene niko nikada nije smarao, ni u onim "kako sam samo tr00"
> fazama... (sem pandura, naravno).
> Najgore shto mi se ikad desilo je da su mi rekli "ajde bezhi bre tamo" dok
> sam prolazio pored grupice ccelavih ljudi.
> Naravno, deshavala su se sranja, ali nikada nisu bila prouzrokovana izgledom.

> Onih "pravih" skinova nema odavno, AFAIK.
> Upoznao sam gomile novih "skinova" koji u zhivotu nisu nikog prebili i samo
> laju, al' ne ujedaju.
> Meni je to OK - svako ima pravo da bude rasista dok ne napada onog drugog.

Ma sve ideologije su OK dok mene ne diraju... }:-)

> Upropasti te zhena i njeno happy-happy, joy-joy psihichko stanje

Nije to njeno nego NASHE psihichko stanje... }:-)

N.P. Theory In Practice - This Town Ain't Big Enough For Both Of Us

--
AntA the Jezivi
| [EMAIL PROTECTED] | ICQ:58011343 | Jabber:[EMAIL PROTECTED] |