Samo sam pokusala na fin nacin da ti saopstim da si
Dosadna, Iritantna, Nadrndana, Svadjalacki nastrojena
i da se k'o najgora kucka brecas na sve oko sebe i
ponavljas u nedogled jednu te istu stvar u 500000
razlicitih varijacija, da mi cvili sisa za tvoje hrcke
i ribice i kakav ti je sadasnji decko i da mislim kako
je cela ova "drama" sluzila samo da napusis Milosa i
nabijas mu na nos da sada imas decka kojeg smatras
boljim od njega a da pritom ne svatas koliko Milosa
zabole kurac za to.
 Ukratko to je bio fin nacin da ti saopstim da nemam
bas lepo misljenje o tebi, ali kada ne razumes fino
moram ovako direktno to da ti saopstim.