> Roberte jesi li ti normalan? =o) Bolje ti donesi te toblerone nego sto siris
> traceve.  =o) Vazi? prOn slika? To inace znaci sta? Nisam bas u toku, ali i
> dalje kontam da je najobicnija slika sa YUmetal okupljanja.
> Moj sadasnji decko ljubomoran? =o) Lepo zvuci, ali niti je toliko prost, niti
> toliko glup da bi meni pravio problem oko slike sa Milosem. Sa njim ih imam
> dosta vise, tako da mu ta jedna sa Milosem ni malo ne smeta. =o) Nemoras
> toliko da se trudis da budes zapazen, necim sto ni ti sam ne kontas... =o)

Ovako, jednom za svagda:

Pr0n = porn, hteo sam da napravim stos u skladu s ovom listom, ali ko
je razumeo shvatio je, ko nije - nije. Nebitno.

A sto se tiche slike, ne znam za koj' moj si se ti nakon 2 godine
uskopistila da se ta slika skine, tim pre ako ti nije stalo, ni tebi
ni nekom drugom, kao sto pricas. Nisu to slike iz albuma "Shebalj &
Milosav 2 golubice" pa da ti je sad kao bezveze, nego samo jedna
jebena fotka sa jednog jebenog YUMML rodjendana, svedocanstvo
trenutka, autenticno koliko i sam YUMML rodjendan (al' serem). Bilo pa
proslo, tad je bilo tako i sta sad. Mozda medju tim slikama ima jos
neceg sto bi nekog moglo da nervira (lupam), pa se niko nije zalio i
trazio uklanjanje tih slika.
To ti je kao kad bi sad uzela zilet pa isecala likove koji su ti isli
na zivce sa razredne fotke sa male mature, ili da je neko nedajboze
umro pa sad aj' da ga sklonimo, nije u redu jer nije vishe ziv... i
slicno.
Drugo, Shebalj je prisutan na listi, i ne mozes ocekivati da posaljes
mail na fazon "skini onu fotku s onim kretenom" a da on ne reaguje.
Ako si vec htela to da uradis, trebala si to uraditi diskretno, a ne
slati na listu za koju _znas_ da on posecuje svaki dan. I on je na toj
fotki isto toliko kao i ti, pa koliko god da se vi sad "obozavate",
malo je verovatno da ce da iskulira kao da se radi o nekom trecem, ne?

p.s. a sto se toblerona tiche - one su daaaaaaavno pojedene, a ko se
setio da ih klejmuje - dobio je, ko nije, nije!