E ovde se slazhem potpuno!

----- Original Message -----
From: "Dachaz" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <YUmetal@yahoogroups.com>
Sent: Friday, February 03, 2006 10:31
Subject: Re: [YUmetal] RAF :)

> Ako hoccesh da te svi zaobilaze, nalazish se na pogreshnom mestu.
> Preporuchujem Slaviju - stani u centar kruzhnog toka i svi zhivi cce da te
zaobidju! :-P

> Da li ti shvatash koliko je ta slika sa tobom NEVAZHNA u chitavom
konceptu?
> More, ima da je vratim samo iz principa...
> Shta tu seresh sa "niko ne sme da objavi tvoje slike" ... To nisu tvoje
slike (iz tvog porodichnog albuma) nego ZAJEDNICHKE slike.
> Ako neccesh da ti slike izlaze po internetu - jednostavno nemoj da idesh
na javne skupove gde neko shkljoca aparatom.

> Sad Bogoljub Karicc objavi na svom sajtu sliku sa nekog skupa, i javi se
neka baba iz Przhegrnaca kako ne zheli da se njena slika nalazi na
internetu... Jes' boli ga kurac da skida, poslacce joj kilo salate i svi
sreccni i zadovoljni :-P

> Ok, hajmo ovako:
> Sajt je - moj.
> Aparat je - moj.
> Film je - moj.
> Skener je - moj.
> To shto si se ti nashla na fotografiji koju sam ja uslikao svojim aparatom
nikako ne kategorishe da je slika TVOJA. Josh jednom ponavljam da su slike
sa okupa zajednichke i da ti nemash ama nikakvo pravo da seresh.