On Thu, 2018-09-20 at 03:19 +0300, Ddorda wrote:
> סליחה שאני מתפרץ ככה לדיון העובדות המעניין. אבל -
> א' - איזה פרויקטים רלוונטיים בכלל להצעה הזו? על אילו ארגונים/פרויקטים
> יש לעמותה השפעה רחבה כל כך שהיא יכולה לקבוע לה שינויי מדיניות ב-CoC?

העמותה מארגנת כמה כנסים כל שנה - פייקון, אוגוסט פינגווין.
קוד התנהגות הינו חובה בפייקון כדי שפייקון העולמי יכירו בכנס (אם אינני
טועה).

פרויקטים תחת חסות המקור אין בינתיים, אבל יש מפגשי פיתוח בערך פעם בחודש.
עד כמה שידוע לי, מפגשי הפיתוח מתקיימים במשרדים שאין בהם זירת איגרוף,
למרות שסביר להניח שיהיה קל להשיג פופקורן אם יתעורר הצורך בו.
כך שצריך קוד התנהגות שיאסור על המשתתפים להתאגרף בזירה מאולתרת.

> ב' - ברור שהכל מגיע מכוונה טובה שלכולנו יהיה נוח יותר בקהילה הזאת,
> אבל חשוב לשים לב שגם ככה אנחנו גוף יחסית קטן, אובר-התעסקות בבירוקרטיה
> סתם מעייף את הפעילים. אני לא מכיר אף לא מקרה אחד שבו קרה בקהילה
> *בארץ* המקרה שאתה מתאר, וגם אם כן הייתי מצפה מהפעילים הרלוונטיים
> שיתמודדו עם הסיטואציה בצורה בוגרת ומכבדת, בלי שום קשר למה כתוב או לא
> באיזה שהוא CoC.

היה מקרה שידוע לי עליו, והתמודדו איתו בצורה בוגרת ומכבדת עד כמה שידוע
לי.

> שינויים ביורוקרטיים בדרך כלל באים כשאין אמון באנשים הפועלים, ו-וואלה,
> לא נראה לי יש מספיק אנשים פועלים כדי שיהיה דיון של אמון או אי אמון.

בכנסים יש קודי התנהגות.
הטיעון שלי הוא שאם יש קוד התנהגות, אזי לשם האיזון חייב להיות בו סעיף,
שיבטיח לאנשים שהתלוננו עליהם, תהליך הוגן לטיפול בתלונות.

> דבר אחד טוב יצא מהדיון הזה בטוח, זה שהוא העלה לי את המוטיבציה לעזור
> לייצר יותר פעילות.

Thumbs Up

--
"Prior to capitalism, the way people amassed great wealth was by
looting, plundering and enslaving their fellow man. Capitalism made it

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with
which I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at https://www.zak.co.il/spamwarning.html