2009/11/4 Leandro Regueiro <leandro.regueiro en gmail.com>

> da rua que "fluxo de vídeo"? Não o vejo, pessoalmente, nem mais
> transparente, nem mais apetecível e me atreveria a dizer que nem viável.

> http://pt.wikipedia.org/wiki/Streaming ):
> distribuir informação multimídia numa rede através de pacotes. >>
>
> "Reprodución asíncrona" tampouco me convence. "vídeo baixo demanda"

"Vídeo baixo demanda" refirese a un concepto moi particular
<wikipedia>

O vídeo á carta ou televisión á carta en inglés
<http://es.wikipedia.org/wiki/Idioma_ingl%c3%a9s> vídeo on demand (VOD) é un
sistema de televisión <http://es.wikipedia.org/wiki/Televisi%c3%b3n> que
permite ao usuario o acceso a contidos multimedia de forma personalizada. O
usuario pode elixir en calquera momento o programa que desexa ver, sen
depender dun horario fixo de programación; do mesmo xeito pode deter o
programa e renovalo a vontade. O usuario pode dispor dunha oferta de
programas para visualizar ou realizar un pago por certos programas como nos
sistemas de pago por visión.
 </wikipedia>

enténdese, creo eu.