Molt millor que no pas allibrerar el campus de la UOC, que no serveix per a res (a part del rendiment polític de "sortir a la foto"), i que és una cosa que la societat civil mai no ha demanat.

Ni les altres universitats... :)

Els diners que demana la UOC per alliberar el campus són molts, i sent tants, s'hauria d'haver fet un estudi seriòs de totes les opcions disponibles. No estem parlant d'uns pocs millons de les antigues pessetes precisament...

En la meva opinió hagués estat molt molt millor fer una avaluació profunda d'altres opcions, com ara Sakai[1], que és el campus de codi font obert que estan desenvolupant les universtats de Michigan, Indiana, MIT, Stanford i que està obtenint molt reconeixement dins del món de l'e-learning.

Que consti que jo treballo per la UOC i tinc interès que es facin coses, però coses a un cost raonable i que tinguin sentit.

Jordi,

[1] http://sakaiproject.org/
--

Jordi Mas i Hernàndez (homepage http://www.softcatala.org/~jmas)