Ara us donaré la meva opinió del que va ser la
presentació de La Farga i sobretot pel que fa la
intervenció del Departament d'Educació.

Primer, la intervenció no va estar a l'altura de
l'esdeveniment, s'excusava constantment.

Segon, el Departament d'Educació NO ha de liderar cap
iniciativa que comporti la creació d'una distribució
GNU/Linux `(potser copia la idea de la Junta
d'Extremadura amb LINEX???)

Tercer, ha d'haver-hi una única distribució catalana
i, si alguna cosa tinc clara, no ha de ser el Dep.
d'Educació qui s'encarregui.

Quart, dos anys d'espera i la formació en programari
lliure on és?????

Cinquè, i el model d'implementació on és? i les
millores del coordinador d'informàtica i el tècnic???
on són???

Sisè, els comentaris dels assistents a La Farga, pel
que fa la intervenció d'aquest senyor varen ser
unànims (ja ho us ho podeu imaginar)

Setè, excuses i més excuses.

Vuitè, el manifest és important per a tots els docents
d'aquest país. I el DURSI? i el Dep. d'Educació? I la
consellera, que ens va dir que faria un comunicat
URGENT pel que fa la formació en programari lliure.

I finalment, i aquesta és la meva opiníó personal,
sembla que les accions es facin cares a la galeria.

Joan de Gracia

=====
*                                *
* Per un programari              *