> Els diners que demana la UOC per alliberar el campus són molts, i sent
tants,
> s'hauria d'haver fet un estudi seriòs de totes les opcions disponibles. No
> estem parlant d'uns pocs millons de les antigues pessetes precisament...

I aqui jo veig gran part del problema de la manera en que se esta entenent
el recoltzament al programari lliure per part de la Administració catalana.

Sembla, que amb tot aixo ells unics que treuen pasterada i grossa siguin les
universitats i T-Systems.

¿Per que es te que pagar per alliberar el campus de la UOC?
¿Quans diners aportará la Generalitat per a possar en marxa la nova catedra
de la UPC sobre software lliure?
Com a centre pilot de software llire, ¿esta rebent diners la Universitat de
Lleida?

I per últim, el tema de que Educació fara un analisi sobre la implantació de
programari lliure al terrey educatiu i que aquest sera realitatzat per la
UPC...

¿Amb quin pressupost es compte?.. ¿Ho fa gratis la UPC? si no es aixi, per
que no es fa per concurs public i amb igualtat d'oportunitats per a totes
les empreses i entitats que es dediquen a aquest tema

Quin son els merits de la politecnica en aquest terreny.. ¿Sera el CD que
entregaba als estudiants i que no tenia res del programari aportat per
Softcatalà i altres grups...

¿Per que no es demana a Softcatala o la Asociación d'Ensenynants que
participen en aquesta tasca?.

Lamentablement i com es diu en castella aixo del software lliure "es una
merienda de negros" i la poca pasta, si es que existeis, se la repartiran
per fer estudis, analitzar, observatoris, plans i projectes i finalment no
en quedara ni un euro i en aquell moment compendrem que cuant deien
"software lliure" volien dir "gratis" per que es l'unic que es podra
implamentar

Angel