Hola,

Hi estic d'acord amb tú, la "distro" és el menys important. El que és
realment important, com a mínim per a educació, és tenir "fitxades" tot
el reguitzell d'aplicacions educatives que es poden anar traduint al
català, la correcta formació del professorat, el reconeixement del
coordinador i la figura del tècnic. D'altra banda, crec que tothom que
va assistir a La Farga ho té clar, des d'educació s'estan fent les coses
de cares a la galeria. Parlen d'aquesta distribució, a l'estil de Linex,
Lliurex, Max, etc i no diuen ni piu sobre la formació del professorat.
Sabeu el que costarà fer canviar tota la dinàmica del professorat?????

A més, aprofitant que escric en aquesta llista, tenia les meves sospites
però divendres passat ho vaig veure clar, la implementació del
programari lliure a les escoles la faran tan malament com han tractat el
tema dels coordinadors, les dotacions i d'altres coses. Veig que si les
coses continuen pel mateix camí, el professorat no voldrà saber res de
programari lliure i que voldran el que tenen ara, que és dolent i de
pagament, però sabeu la dita "més val boig conegut que savi per
conèixer" (aquesta situació ja va bé a determinades persones).

Cal un control i una postura crítica pel que fa la implementació de
programari lliure a les escoles. Cal més transparència !!!!!

Joan de Gracia

En/na Cuchí Beltrán ha escrit: