El fet d'alliberar el campus de la UOC comportarà que la UOC (o GEC)
tingui moltes més opcions que qualsevol altre empresa o entitat per a
obtar en cas d'apareixer qualsevol concurs públic de formació sobre
aquesta plataforma.  És obvi que la UOC (GEC) ha marcat un gran gol:
col·loca el seu producte 'lliure' a l'administració sabent que són els
únics amb prou coneixements com per a, actualment i en els propers
anys, poder desenvolupar un curs sobre aquest Entorn Virtual
d'Ensenyament.

Una vergonya!

--
Oriol Morell