Proposo una adaptació del model de la GNOME Foundation, que trobo que
combina estructura i meritocràcia d'una forma força natural i que es pot
començar a muntar sense papers:

- Les primeres missions del col·lectiu naixent són la definició d'una
estratègia i primeres accions, essent una d'aquestes accions la
constitució d'una associació.
[....]
Segurament aquest pla que exposo i que m'he tret de la màniga mentre
escrivia té imperfeccions, esquerdes, forats. Proposo que l'assumim
igualment amb la idea que anirem resolent els problemes a mesura que
vagin sortint i que tenim aquest (curt) període fins a l'1 de març per
anar estructurant tot això en uns estatuts com cal.

Sento incorporar-me tard al debat (per variar), però és que genereu massa trànsit pel meu processador mental de correu...

El plà que proposes em sembla excel·lent. Poca cosa hi ha a afegir-hi, només que, de tota manera, procurem no alienar a aquella gent que cregui més en estructures més, com diu en Cuchí, "horitzontals". Amb això vull dir que tota aquella gent que no vulgui formar part d'aquesta associació/fundació/imperi/etc. pugui, d'alguna manera, aportar o participar en el debat.

I ara, ja sabem tots el que toca: al wiki/llista a fer feina.

 Universitat de Lleida
 Area de Sistemes d'Informacio i Comunicacions
 Carles Mateu i Piñol                  Tel: +34 973 702049
 Director                              FAX: +34 973 702130

 www:    http://www.udl.es/usuaris/carlesm/
 GnuPG key: CD989EA1 ( http://www.keyserver.net/ )
 Fingerprint = B1B7 65F7 38E4 C34E 5865 135F DEA6 CF2A CD98 9EA1

subscripci� a http://www.softcatala.org/llistes/