El dia 30 d’abril de 2018 a les 22:14, Jaume Ortolà i Font <
jaumeort...@gmail.com> ha escrit:

> Però ara tinc un problema. He intentat fer el mateix cat>spa i veig que la
> regla no fa absolutament res (Joan Taronger > Joan Naranjo; quan s'espera
> Joan *Taronger). No sé què pot ser. Alguna cosa de configuració? Algú ho
> pot provar?

He trobat el problema. Era això:

https://github.com/apertium/apertium-cat/commit/
e8ca41ca9bd86fead8246868c901a7e2dd386c55

Cal mirar les majúscules en la forma de la paraula, no en el lema, perquè
el lema de paraules comunes està en minúscules, almenys en el primer pas.
El lema de "Taronger" és "taronger" en morph.

Hèctor: ¿Pots tornar a fer el test cat>fra? La regla segurament no feia
res.

Jaume