Dubto que això canviï res. Si canviés, voldria dir que la resta
d'expressions regulars que diferencien entre majúscules i minúscules i no
contenen <> no funcionarien. De tota manera, no puc ara mateix provar-ho
bé. La inclusió de l'etiqueta <ord> per a "primer", "segon", etc. m'està
fent petar tot. No havia entès que la introduíeu.

El dia 1 de maig de 2018 a les 14:25, Jaume Ortolà i Font <
jaumeort...@gmail.com> ha escrit: