Abans m'he descuidat un punt dels canvis ortogràfics: la dièresi (romboïdal
> romboidal). Ho faria igual que amb la e epentètica.

La meua proposta ve de la valoració personal que faig dels canvis, i per
tant és subjectiva i discutible.

Els canvis de la e, la erra i la dièresi em semblen positius (o
indiferents). Per això, propose adoptar-los plenament (i posar-los en els
bilingües) i no calfar-nos més el cap. No crec que hagen de mantenir-se com
a opció. No val la pena.

Amb els diacrítics és diferent. Voldria que hi hagués la possibilitat de
generar text amb la norma tradicional.

Missatge de Xavi Ivars <xavi.iv...@gmail.com> del dia dj., 26 de jul. 2018
a les 19:54:

> El que passarà és que, tot i que els canvis siguen només a la post-edició,
> si que hi haurà una explosió de modes si volem "permetre" que es puga fer
> qualsevol cosa.
> * cat
> * cat_val_uni
> * cat_val_gva
> * cat_nova
> * cat_val_uni_nova
> * cat_val_gva_nova

Això pareix molt d'embolic. Si tu dius que és viable...

Com a usuari voldria que hi hagués l'opció diacrítics nous/tradicionals (o
l'opció d'accentuació cafè/café). Si es pot donar l'opció a l'usuari,
perfecte. Si no, que com a mínim es puga fer d'alguna manera, encara que
siga comentant part del codi i fix per a cada instal·lació d'Apertium.

Jaume