Missatge de Mikel L. Forcada <m...@dlsi.ua.es> del dia ds., 18 d’ag. 2018 a
les 18:00:

> Això està molt bé, Xavi, per a generar. Així no hi ha problemes amb
> proliferació de variants. L'anàlisi, com la faríem finalment?

Com vaig dir al principi.

La majoria de paraules remetran a la paraula que duia diacrític en el
mateix monolingüe :
adeu -> adéu
subsol -> subsòl
rebesnet -> rebesnét

Però per a les paraules 5 o 6 paraules "difícils" (dona, venen, os, net,
soc...) caldrà mirar-ho cas per cas i veure si es pot desambiguar amb
Constraint Grammar.

Jo he provat un poc amb "dona". No es poden fer miracles. Caldria
analitzar-la com a verb quan està prou clar pel context: (dona'ns, li dona,
us la dona, dona lloc/ajuda/sang, que dona a, dona a entendre, etc.), i en
la resta de casos serà nom. Perquè tampoc no volem degradar massa els
resultats dels qui fan servir el diacrític tradicional (dóna).

Jaume

Mikel