I com està el tema de fer portables les regles de desambiguació amb CG en
els entorns en què, si no m'equivoco, no funcionen? Tot plegat, aquests
canvis encara donaran més pes a la desambiguació amb CG i faran que baixi
la qualitat de les traduccions en els entorns/aplicacions on CG no es pugui
utilitzar.

El dia 31 de juliol de 2018 a les 11:52, Marc Riera Irigoyen <
marc.riera.irigo...@gmail.com> ha escrit: