Missatge de Jaume Ortolà i Font <jaumeort...@gmail.com> del dia dl., 10 de
juny 2019 a les 15:36:

> Donís,
>
> He posat els canvis ací:
>
> https://github.com/apertium/apertium-spa-cat/commit/c16b8adbf6eafe71a40af3364099977311357eec
>
> Això convenia fer-ho de totes maneres per a fer neteja i assegurar-nos que
> no hi ha errors.
>
> Ara falta veure si ens quedem amb aquesta manera de fer-ho.

No estic segur que siga una bona idea fer-ho així. Com a Jaume, no m'agrada
gens la idea de tindre noms de pobles en valencià (com València o Castelló)
en textos en castellà, ni tindre "Orihuela" o "Torrevieja" textos en
valencià. Entenc que la GVA vulga utilitzar els noms oficials, però
segurament això hauria de restringir-se a documents oficials, i el Apertium
es-ca_valencia s'utilitza per a més que la documentació oficial.

A veure si a algú se li acudeix alguna altra manera de fer-ho...
--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >