Missatge de Xavi Ivars <xavi.iv...@gmail.com> del dia dt., 11 de juny 2019
a les 9:26:

> No estic segur que siga una bona idea fer-ho així. Com a Jaume, no

En el sentit cat>spa (València>Valencia/València) no hem fet res. Ho he
preguntat unes quantes voltes però Donís no m'ha respost. I de fet, per no
complicar la cosa, m'estime més que es quede així, encara que és totalment
incoherent.

Pensem en alguna solució.

Fer el mateix que vam fer amb els diacrítics (amb un fitxer de postedició)
em pareix que seria massa complicació, i crec que no val la pena.

Es podria fer que la compilació del diccionari bilingüe ignorés unes
entrades o unes altres segons una etiqueta. Tindríem aquestes dues
entrades, i n'ignoraríem una o l'altra segons el cas:

Això no serviria per a fer un traductor amb opcions de traducció, però
almenys serviria per a genera el traductor desitjat en cada cas.

Jaume