To: <balita-anda@balita-anda.com>
Sent: Wednesday, January 12, 2011 5:05 PM
Subject: Re: [balita-anda] Bermain & Menyanyi untuk anak usia 1.5th

sekalian nanya nie....maaf ya g ngebantu...
Zhafira kan belum bisa baca...jadi sering banget bukunya minta diceritain
lagi dan lagi dan lagi..bisa 4x diulang tu buku cerita. Lama-lama jenuh juga
akunya...mau diganti-ganti ceritanya dengan buku yang sama, dianya protes
karena udah afal sampe perkatanya.
Minta tips dong mom biar g jenuh mengulang buku-buku itu. Kasian juga kalo g
diladenin, takut malah jadi g suka buku lagi.
Mau beli buku tiap minggu , juga masih mikir 2x pa lagi baru ada dedek yang
pengeluarannya juga butuh banyak.

Terima kasih
Puji

is intended only for the use of the addressee(s). <br>No addressee should forward, print, copy, or otherwise reproduce this message in any
not the intended recipient, you are hereby <br>notified that any unauthorized disclosure, dissemination, distribution, copying <br>or the
taking of any action in reliance on the information herein is strictly prohibited. <br>If you have received this communication in error, please
immediately notify the sender <br>and delete this message. Unless it is made by the authorized person,  any views expressed <br>in this
message are those of the individual sender and may not necessarily reflect <br>the views of PT Bank Bukopin Tbk.