        From:  E. Rohiyat [SMTP:[EMAIL PROTECTED]]
        Sent:  Thursday, May 06, 1999 10:33 AM
        To:  balita-anda
        Subject:  Re: [balita-anda] pernel dan sarung tangan/kaki

        Bicara soal bedong membedong, Anak saya sewaktu bayi juga dibedong
(walau
        cuma bertahan 1 bln, tdk betah), Apa benar budaya bedong hanya ada
di
        Indonesia?. Kalau saya perhatian bayi-bayi di negeri seberang tidak
perlu di
        bedong, toh... pertumbuhannya normal saja.

        rgds,
        eryat

        Children are the keys of paradise.
        ~ Richard Henry Stoddard ~