From: Mucharom [mailto:[EMAIL PROTECTED]]
Sent: Tuesday, September 12, 2000 3:36 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [balita-anda] pompa ASI ..

abi-nya farhan yg berbahagia,  nek entuk aku duwe saran ... sakdurunge tuku
nek biso takon karo konco-konco sing wis nate duwe bayi, biasane deweke duwe
..... dadi nyilih wae ngga' usah tuku (ngirit) .. opo meneh saikit rego-rego
wis larang ... jalaran pengalaman bojoku bien nate tuku mung dienggo pirang
dino ... sakwise iku ora dienggo maneh,  jalaran anake dewe sing nyedot ....
(nek anake ora biso nyedot-nyedot .... bapake lah ngajari .........)
(informasi, bu tini jarene duwe 2 - cobo takonono.. )
abinya farhan ... iku mau mung saran lho .... ngga' mengikat !