Vzhladom na to ako sa stazujes na casovu narocnost predpokladam ze tu skolu
nestudujes len z nedostatku inej cinnosti, cize zrejme preto aby si ziskane
poznatky uplatnil v praxi, aby ti ziskany titul pomohol v kariernom postupe, k
vyssiemu platu, alebo whatever. Takze tych 40 tisic za rok sa da z tvojej
strany povazovat za investiciu, podla mna sa tym padom tymi 40 tisicmi velmi
ohanat nemozes, proste si z toho co zarobis investujes 40k za rok do studia a
tvoja situacia je ina ako prezencneho studenta ktory nema ziadny prijem...
Jedine ze by si zarobil za rok len tych 40 tisic co asi nieje tento pripad :-)
A 40 tisic pod rozlisovaciu schopnost mozno nieje, ale o tych 40 tisic tu
nejde, ide o 3000 za rok ktore by si usetril na tej zlave za clenske a tam uz
si dovolim tvrdit ze pokial nezarabas minimalnu mzdu tak sa to k tej
rozlisovacej schopnosti blizi. Nehovoriac o tom ze pokial je to tak ako hovoris
ze nemas prakticky ziadny volny cas, je pre teba clenstvo zbytocne a usetris
dokonca 100% clenskeho poplatku ak si na cas studia nechas clenstvo prerusit,
takze kde je problem?
Neriesim to ci bolo alebo nebolo v sulade so
stanovami/predpismi/demokraciou/slusnym vychovanim/moralkou/vesmirom to ze ti
zlava priznana nebola, ale ked teraz pises ako nemas na nic cas tak mi tvoja
snaha o ziskanie zlavy pride naozaj ako zamienka na to aby si si mohol rypnut.

JoHnY