On Wed, Oct 15, 2014 at 10:18:55AM +0200, Jan Schermer wrote:
> Jestli tu fakt chcete resit takovyhle veci, tak riskujete, ze lidi, platici
> clenskej prispevek hlavne proto, aby brmlab nejak podporili, se naserou a
> platit ho prestanou.
>
> Pokud ma formalne narok na slevu, tak si o ni muze rict a musi ji dostat.
> V opacnem pripade je treba ji formulovat jako nenarokovou a tam at si o tom
> nekdo svevolne rozhoduje jak chce.

  V onom predpisu byl bug, diky kteremu kdyz si niekt0 postavil hlavu,
ze TMA slevu nedostane, tak i kdyz ostatni si mysleli opak a formalne na
ni mel narok, nedostal ji.

  Tento bug byl doufejme vcera vecer na valne hromade fixnut (i kdyz je
to teda spis workaround).

  Tim bych doporucoval tento thread konecne uzavrit, kdyz se to
nepovedlo implicitne vcerejskem.  Jestli si tu o tom chcete povidat dal,
zvazte nejdriv, zda svym mailem delate svet lepsim.

                                Petr Baudis