From: brmlab-boun...@brmlab.cz [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf
Of Petr Baudis
Sent: Tuesday, October 14, 2014 6:45 PM
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Subject: Re: [Brmlab] [Rada] Troska te predvolebni agitace pred VH

On Tue, Oct 14, 2014 at 06:22:17PM +0200, George Blackhead wrote:
> TMO, bud ticho a umri jako chlap!
>
> Podivej se na me. Mam hluboko do kapsy, i kdyz vydelavam a nestuduju. A
jak resim situaci kolem BRM? NEJSEM CLENEM!

  Nechtel jsem se do toho dal zapojovat, ale preci jen - rad bych
poznamenal, ze ja osobne vitam jako cleny brmlabu i lidi, kteri maji
hluboko do kapsy - casto je to neprimo umerne jejich kreativite
a invenci.  Necht se tedy pripadny ctenar neostycha se zapojit i bez
nabite srajtofle. :-)

                                Petr Baudis