Jestli tu fakt chcete resit takovyhle veci, tak riskujete, ze lidi, platici
clenskej prispevek hlavne proto, aby brmlab nejak podporili, se naserou a
platit ho prestanou.

Pokud ma formalne narok na slevu, tak si o ni muze rict a musi ji dostat.
V opacnem pripade je treba ji formulovat jako nenarokovou a tam at si o tom
nekdo svevolne rozhoduje jak chce.

Muzeme si o “vecnem studentovi” myslet co chceme, treba ze by se nad sebou mel
zamyslet a tech par stovek bez kecu taky do kasicky nasypat (zvlast jestli
brmlab facilities aktivne pouziva), ale to je tak vsechno co s tim muzeme delat.

Jednou z moznosti jak ziskat penize na hobby, je zacit si privydelavat - docela
spatne se hleda clovek, ktery umi neco vyrobit, nakreslit, vyleptat, spajet
nebo naprogramovat, docela casto se naskytne nejaka poptavka a vysledkem je ze
se do toho nikomu nechce, neb kdo to 100% umi nema cas - pritom sikovnych lidi
musi byt hromada. Z meho pohledu neexistuje zadna omluva pro nedostatek penez
na clensky prispevek - myslim, ze kazdy, kdo neco umi a je prinosem, by si mel
byt schopen na to vydelat.

Z.