Celý je to blbost.

Připomeňme si hlavní smysl členského příspěvku. Je to příspěvek na chod
brmlabu.

Tma má pravdu v tom že pokud je sleva nárokově a podmínky splnil měl by
slevu dostat.

Morální otázka zda to skutečně potrebuje je vecí kterou pravidla v
demokratických strukturách pravidla neošetřují neboť je to nezbytná součást
mezilidských vztahů. Tma se to rozhodl překročit běžný rámec chápání
členského příspěvku a prohlásit se primárně za studenta a nepodporovat
brmlab víc než mu pravidla ukládají. V tomto osobním postoji bych neviděl
problem. Už jsme v brmlabu měli lidi kteří neplatí, kradou, překážejí,
lžou, hádají ale brmlab jede dál hlavně proto že jsme si pro toto chování
vytvořili pole. Myslím že když se zaregistruje jeden student není v tom
problem.

na závěr bych připoměl k čemu tu máme pravidla a směrnice. Já pravidla
chápu jako soubor pravidel která nás chrání před chybami. i pravidla mohou
být chybná ovšem měla by být i závazná...