|
Hej medbryggere!
Vi har netop flasket en portion "min første ale". I
opskriften står der, at øllet i startenskal eftergære i flaskerne ved
omkring 20-24 grader .Betyder det noget, hvis der er en smule koldere (ca 17-18
grader)?
Tak for altid gode svar til os der endnu ikke er så
øvede.
Mvh. Bo og Janus
|
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Janus og Maria
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Hans Joergensen
- SV: [Brygforum] gæringstemperatur? Pals
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Thomas Eibner
- Re: [Brygforum] g?ringstemperatur? Bo Pedersen
- Re: [Brygforum] gæringstemperatur? Jens Gotthardsen
- Re: [Brygforum] gæringste mperatur? Heikki Levanto
- SV: [Brygforum] gæringstemperatur? Pals
- SV: [Brygforum] gæringstemperatur? Pals
