Den ene var en Ale den anden er en Wit.

Mvh Andreas Palsgård

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Thomas Eibner [mailto:[EMAIL PROTECTED] 
Sendt: 11. marts 2004 20:27
Til: Pals
Emne: Re: [Brygforum] gæringstemperatur?

On Thu, Mar 11, 2004 at 07:54:48PM +0100, Pals wrote:
> Ja, temperaturen har ikke været for høj. Jeg ved bare ikke helt nok om
> gæringsprocessen, så jeg tænkte at et udsving fra 17-21 grader på en
dag
> Måske kunne være årsagen til mit problem.
> Der er den samme bismag i mine øl. Måske er det min vandforsyning,
> Men jeg har nu ikke hørt om at vandet i Søborg skulle være
> Ringere end så mange andre steder. Jeg er meget grundig med min
> rengøring,
> Så det har jeg ikke mistænkt på noget tidspunkt. 
> Gad vide hvad der så er galt...

Tjae, jeg har ikke nogen forslag til hvad det kan vaere, men hvis dit
vand smager fint er der nok ikke noget galt der. Hvilken type oel var
det?



Besvar via email