Jeg har søgt lidt på nettet ang. Araldit. Det ser ud til at jeg må revidere min opfattelse af Araldtis (epoxys) giftighed. Det vil nok være anbefalelsesværdigt at finde noget andet (og mindre giftigt) til forsegling af stegetermometerets målesonde.Epoxy, Araldit i ublandet, ikke hærdet tilstand er ikke særligt "sundt". Hvor meget det afgiver i fuldt hærdet tilstand, kan jeg ikke lige gennemskue, men jeg fandt dog en norsk hjemmeside, der påstår at epoxy kan andvendes til drikkevandsbeholdere, når det er fuldt gennemhærdet. Måske er der andre der ved noget?
MVH Erik Hjallerup -- Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere. Den har indtil videre sparet mig for at få 151 spam-mails. Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails. Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk _______________________________________________ Brygforum mailing list [email protected] http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
