Og det forklarer så hvorfor mit digitale stege-termometer pludselig begyndte
at måle helt forkert efter en tur i væsken... Jeg var ved at tro at det var
gået i stykker, men kan godt se at temp. passer nu hvor skidtet er tørret
igen.
Takker for indsigten og så må jeg jo finde en måde at forsegle den på.
Zeb#2400
----- Original Message -----
From: "Erik C. Andersen" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Erik C. Andersen" <[EMAIL PROTECTED]>; "Cream" <[EMAIL PROTECTED]>;
"Brygforum" <[email protected]>
Sent: Thursday, July 14, 2005 12:09 PM
Subject: Re: [Brygforum] Min dejlige dejlige øl, digital stege-TERMOMETER
Jeg har søgt lidt på nettet ang. Araldit. Det ser ud til at jeg må revidere
min opfattelse af Araldtis (epoxys) giftighed. Det vil nok være
anbefalelsesværdigt at finde noget andet (og mindre giftigt) til forsegling
af stegetermometerets målesonde.Epoxy, Araldit i ublandet, ikke hærdet
tilstand er ikke særligt "sundt". Hvor meget det afgiver i fuldt hærdet
tilstand, kan jeg ikke lige gennemskue, men jeg fandt dog en norsk
hjemmeside, der påstår at epoxy kan andvendes til drikkevandsbeholdere, når
det er fuldt gennemhærdet. Måske er der andre der ved noget?
MVH
Erik
Hjallerup
--
Jeg beskyttes af den gratis SPAMfighter til privatbrugere.
Den har indtil videre sparet mig for at få 151 spam-mails.
Betalende brugere får ikke denne besked i deres e-mails.
Hent gratis SPAMfighter her: www.spamfighter.dk
_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]
_______________________________________________
Brygforum mailing list
[email protected]
http://www.haandbryg.dk/mailman/listinfo/brygforum
To get off the list, send a blank mail to [EMAIL PROTECTED]