Hejsa,

Jeg skal til skanderborg festival og vil gerne have noget godt øl med. Jeg ved
ikke lige hvad jeg skal brygge så forslag til opskrift modtages gerne.
Det skal være en øl som kan drikkes i halvlunken tilstand. Vi graver måske et
hul eller noget så vi får en nogenlunde temperatur på øllet.
Det skal være en mild og frisk velsmagende øl. Den må ikke være for tung at
drikke med lidt tømmermænd.

/Ivan