  From: Mogens nielsen
  To: Maija-Liisa og Jørgen ; Thomas Hoelgaard ; Ivan Gammelgaard ; brygforum
  Sent: Monday, June 04, 2007 11:18 PM
  Subject: Re: [Brygforum] festival øl - forslag modtages gerne

  ja jeg må sige at min kaffeporter redet mig mange gange på sidste års
roskilde når man var godt træt af de varme tynde pilsner på dåse var det ren
luksus med en dejlig porter og den kunne enda drikkes med de værste tømmermænd
:-)
  jeg fik lige en anden ide der som regl kun skod øl på div festivaler
  måske vi håndbryggerer skulle mødes en dag til festivalen (hvis nu aligevel
man er der)
  og dele at par ordentlige hjemmebrygget bejserer ?