Hehe!

Glæder mig sq til at se svarene på denne!!! :-)

/Carsten, 4700

   _____

Fra: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] På vegne af Ivan Gammelgaard
Sendt: 3. juni 2007 15:59
Til: brygforum
Emne: [SPAM WARNING] [Brygforum] festival øl - forslag modtages gerne

Hejsa,

Jeg skal til skanderborg festival og vil gerne have noget godt øl med. Jeg
ved ikke lige hvad jeg skal brygge så forslag til opskrift modtages gerne.
Det skal være en øl som kan drikkes i halvlunken tilstand. Vi graver måske
et hul eller noget så vi får en nogenlunde temperatur på øllet.
Det skal være en mild og frisk velsmagende øl. Den må ikke være for tung at
drikke med lidt tømmermænd.

/Ivan

   _____

Make every IM count. Download Windows Live Messenger and join the i'm
Initiative now. It's free.   HYPERLINK
"http://im.live.com/messenger/im/home/?source=TAGWL_June07"Make it count!

Checked by AVG Free Edition.
17:26