On Tue, 5 Jun 2012 13:58:43 +0200
muzzol muzzol wrote:

> vaja RTFM més poc constructiu! :P
Si, però més que res que el "manual" és dolent com ell sol (o al menys
per algú que no té ni guarra de com van les seves certificacions).
vaja, que no he trobat un lloc qeu nombrés els possibles centres,
tant de formació com d'examinació (ja veig el teu comentari a acontinuacuó).

> arnau, comentar-te que les de RH no tenen llocs "bons" o "dolents", en
> funció de la demanda utilitzen uns formadors que tenen. de la mateixa
> manera, l'examen el fan en funció del número d'inscrits i no tenen
> dates fixes. jo per exemple la primera vegada me vaig examinar a BCN
> però la segona me varen fer anar a madriz.

quina caos, no? aleshores un s'inscriu a la fomració i/o a l'examen i a
esperar que et donguin data i centre? a més,  el preu pot
variar, no? (pel desplaçament al menys).

evidentment depen del nivell de cada un, però creus que val la pena la
formació del primer nivell (RHCSA) ?
estic mirant:
http://www.redhat.com/training/courses/ex200/examobjective i menys un
parell de coses RH like, lo demeś ho veig basic. No se si m'equivoco o
no...

> si vols detalls més concrets, demana-ho.

alguna recomenació sobre LPI?
> muzzol
gràcies per la resposta!
Arnau